Curbstone Events
Strategie & Design Lifestyle Magazine
Toen Curbstone Events ons vroeg om hun magazine te transformeren tot een high-end lifestyle magazine, wisten we meteen dat dit een project vol creativiteit zou worden. Curbstone Events combineert luxe, prestaties en een passie voor autoracen met exclusieve track driving en lifestyle evenementen op prestigieuze circuits en begeerde locaties door heel Europa. Een toonaangevend lifestyle magazine van internationaal niveau mag daarbij natuurlijk niet ontbreken.
​
In nauwe samenwerking hebben we een strategie ontwikkeld die het merk verder versterkt en tegelijkertijd nieuwe mogelijkheden voor partnerships verkend. We hebben een luxe lifestyle-concept ontwikkeld dat perfect aansluit bij hun exclusieve doelgroep en dit vertaald naar een verfijnd magazine ontwerp dat zowel visueel als inhoudelijk het unieke karakter van Curbstone Events naar een hoger niveau tilt.
​
Het magazine wordt eind 2024 naar hun klantenbestand verstuurd. Voorlopig geven we alvast een voorproefje met beelden, gemaakt door enkele vooraanstaande fotografen: Nicolas Delpierre / Portfolio The Automotive Agency & Bas Fransen.
​
​
​